Ya Allah Kenapa Aku Diuji




InshaAllah selepas lihat video ini, kita akan lebih muhasabah diri.. Apa yg terjadi hari ini mungkin kerana dosa-dosa kita yg lepas.. 😢
Posted by Cocombee on Friday, 21 October 2016
Dalam pada aku menjengah ruangan Facebook,
Aku ternampak satu 'post',
Tergerak hati aku untuk klik 'post' tersebut,

Ia adalah satu post berbentuk video,
Video motivasi agama,
Aku tonton video tersebut ,
Aku cuba mengambil isinya dan hadamkannya,

Ia adalah video hasil daripada satu page bernama Cocombee,
Satu video ini memberikan impak kepada aku,
Berulang kali aku menekan butang 'play',
Aku membuat keputusan untuk berkongsi kepada semua.

Silakan follow page Cocombee,
Kerana isi-isi yang mereka sampaikan sungguh bermanfaat.




Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment